Галузь косметології пропонує купити широкий асортимент засобів, з допомогою яких можна «намалювати» природну красу, підкреслити свою схильність до здорового способу життя. А на світовому ринку, зокрема в Україні, стали популярними:
  1. «Кишенькова» косметика і travel-кейси. Флакони, тюбики, баночки, пляшечки - все це необхідно мати під рукою. Фасовка по 200-500 мл вже неактуальна. Тим більше, в аеропорту в ручній поклажі можна пронести не більше 100 мл рідини (це стосується і косметичних засобів). Маленький формат - естетично приваблива і зручна альтернатива. А розділяти великий обсяг на маленькі порції самостійно - непривабливе заняття.

                                                                                                       
  2. «Миттєвий ефект»: міф чи реальність? Популярність косметики, яка дає моментальний результат, стрімко зростає вже четвертий рік. Це омолоджуючі маски DIZAO, що додають шкірі пружний і шовковистий вигляд; патчі BioAqua, що зменшують мішки і темні кола під очима; креми, що розгладжують вікові зморшки, і інше. Разючі зміни можливі, особливо якщо в складі кошти є гіалуронова кислота.
  3.Косметіческіе семпли: вдалий вибір без зайвих витрат. Різноманітність сучасної косметики і парфумерії вражає уяву. Жінки стали вибирати продукцію більш прискіпливо. Брендові виробники представили на ринку рекламний товар - семпли (зразки). При невеликій вартості, вони забезпечують ознайомлювальний ефект. Вмісту досить для того, щоб зрозуміти, чи підходить склад жінці чи ні. Найчастіше пробники за кольором і формою імітують дизайн «оригіналу». Покупець робить вибір на рівні підсвідомості.
  4.Елемент розкоші - premium-сегмент. Екстракт перлів, золота, алмазний пил, білий трюфель та інше - можна зустріти серед інгредієнтів багатьох складів мас-маркету. Їх відсоток в складі невеликої, але вони відносяться до функціональних активів. Це грамотний маркетинговий хід, який привертає увагу покупця, як капсули-перлини.
                           

5.Економія води - проблема майбутнього. І не тільки для країн Близького Сходу. Сучасні косметологічні компанії створюють продукцію, яка дозволяє економити водний ресурс. Наприклад, сухий шампунь. Маркетологи розробляють миючі склади (кондиціонер, мило, бальзам), які очищають поверхню за один підхід. Можливо, незабаром розшириться асортимент безводної косметики, після використання якої, ополіскування не буде потрібно. Як варіант, стали з'являтися склади, в яких замість очищеної води застосовуються рослинні екстракти.
  6.Стійка декоративна косметика. В епоху руху, інстаграмма і Селфі часто немає часу зупинитися і «припудрити носик». Тому в тренді стійкий макіяж, який не потрібно поправляти «на ходу». Особливою популярністю користуються креми і хайлайтери, які надають шкірі «ідеальний, природний блиск» при будь-якому освітленні.
  7. «Їжа для шкіри». Тенденція натуральної косметики виходить на новий рівень, вона стає ключовою ідеєю косметології. Склади стають схожими на корисну, багату вітамінами їжу. У них використовуються екстракти ягід і фруктів, лікарські рослини і витяжки тваринного походження. Адже саме продукти харчування здатні поліпшити стан шкіри, нігтів, волосся природним шляхом.
  8.Старіння - це природний процес. Сучасна жінка відчуває себе комфортно в будь-якому віці. Вона не боїться одягати облягаючі моделі, які можуть видати справжній вік. Вона розуміє, що її неідеальної шкірі потрібен особливий, відповідний догляд. Якщо раніше креми випускалися як денний і нічний варіанти, сьогодні на їх упаковці вказана вікова категорія від 25+ до 65+. З'явилися «інструменти краси», які не приховують вікові зміни, а роблять їх елегантними і представницькими, маскуючи дрібні недоліки.
  9.Природний блиск здорової шкіри. «Ефект світіння» привабливий для тих, хто прагне виділятися в натовпі. Для цієї мети створені шіммери, хайлайтери, відбілюючі засоби. З'явилися склади, що дають «ефект люмінесценції» шляхом перетворення природного ультрафіолету. Така оптична ілюзія не залишиться непоміченою.
Дерматологи рекомендують скорочувати вміст косметичок. На піку популярності - нордична культура мінімалізму. Візажисти радять залишати тільки ту косметику, яка підкреслює природну красу. Віддавати перевагу багатофункціональної і екологічно безпечної продукції.