Порівняння
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Оригінальна продукція бренду Kaija

ТМ Kaija: рибні делікатеси

Латвійська торгова марка ТМ Kaija - найвідоміший бренд в країнах СНД. Причина популярності - віковий досвід роботи. Арнолдс Саренсенс створив підприємство ще в 1882 р. Місцерозташування виробництва - Рига. Підприємство випускало бляшані банки і продукти у вигляді консервацій. Вони стали популярними, і асортимент доповнився консервованою рибою.

Товарний знак, який прикрашає торгову марку сьогодні, з'явився після 1-ої Світової війни. Це зображення чайки, що несе в дзьобі рибу. Тематична картинка виділяє Kaija в лінійці однотипної продукції. У 30 роки (період розвитку економіки Латвії) додатково випускалася консервація з м'яса, грибів, фруктів, а також бляшані вироби у вигляді кухонного начиння. Набираючи оборотів, компанія доповнила асортимент кулінарними виробами і копченою рибою. У 80 роках вона стала лідером у вказаних нішах продуктів харчування.

Переваги і досягнення Кая

Основна лінійка продукції ТМ - високоякісна рибна консервація в олії і томатному соусі за доступною ціною. У Україні вона представлена консервами: оселедець, сардина, скумбрія. Доступні вироби Преміум класу - тріска і лосось. Також в Києві можна купити всесвітньо відомі "Ризькі шпроти". Новинка сезону - обсмажені рибні консерви (кілька і салати). Для комфортного відкривання місткостей на кришках деяких з них передбачений ключ. Любителям риби в первозданному виді припадуть до смаку категорії "філе" і "пресерви".

Минулого року була відкрита нова виробнича лінія. Головна спеціалізація - обробка атлантичної риби, випуск товару в упаковках різного дизайну. Латвійський бренд рибних консервів знаком і любимо багатьма поколіннями. Товар експортується в 30 країн світу. Товарообіг складає десятки млн. євро.

Розгорнути

Немає товарів

Вгору