Кількість
|
Вартість
|
||
|
Eco by Naty: шведська якість
Eco by Naty — це новинка в світі підгузників, створена Марлен Сандберг. Успішний юрист і мати двох дітей у 2000 році зіткнулася з проблемою відсутності якісних одноразових підгузників. Більш того, для малюків випускали шкідливу продукцію з пластику. Так в Швеції з'явилася компанія з виробництва екоподгузніков.
Основні переваги бренду:
- надійність, комфорт, функціональність;
- натуральні, біорозкладні матеріали виготовлення;
- безпека для природного середовища.
На сьогоднішній день бренд займає перше місце в світі в категорії «товари для дитячої гігієни».
Досягнення бренду
В 2014 була отримана номінація Mumsnet Best Award «Золотий стандарт», тобто якість продукції оцінено на «більше, ніж чотири зірки». У 2013 - нагородження «сріблом». У 2012 бренд переміг на конкурсі «Кращий екологічний підгузник» (включаючи дизайн), проведений у Великобританії. У 2011 Eco by Naty став переможцем категорії «Дитячі серветки і аромати для них».
Білосніжна продукція торгової марки проводиться шляхом нешкідливого відбілювання, без використання хлору. Штучні ароматизатори і парабени не використовуються. В памперсах передбачено саме ту кількість гелю (SAP), яка необхідно для вбирання. Не більше. При цьому досягається максимальний час збереження сухості.
В асортименті компанії передбачені також предмети жіночої гігієни та товари для жінок в період вагітності і лактації. Гіпоалергенні склади засобів не сушать шкіру, не викликають подразнень. Вони сприяють схоронності природної структури шкіри. Аналогічні товари на ринку гігієнічної продукції (від інших виробників) відсутні.